fredag 1. april 2016

Ny hekledille - Madness Mandala Cal 2016

Oppdaget denne Cal`en i går og måtte bare hive meg med i full fart. 
Dette fungerer slik at designeren gir ut en liten del av oppskriften hver uke, kjempemoro og flott hekling. Det er også FB-side der en kan se flere andre som hekler samme.

Jeg var på full fart ut i bilen for å kjøre til nærmeste garnshop da jeg stoppet og tenkte meg litt om. Med alt det garn jeg har liggende, så burde jeg nok heller bruke av det og tanken på det gamle vev-garnet jeg fikk av ei venninne for mange år siden rant meg i hu. Jeg starter med dette og om det viser seg at jeg ikke har nok, så finner jeg på noe etterhvert :-) Nå skal i alle fall garnet slippe plastposetilværelsen fremover

( En annen ting er at med alle de flotte fargene som er tilgjengelig på nytt garn, så kan det godt hende jeg faller for fristelsen til å lage enda en mandala madness parallelt med nytt garn, men det ser jeg etterhvert :-) 


Her er del 1 ferdig. Det er tre uker siden denne Cal`en startet, så da har jeg to deler til å hekle før jeg har hentet inn igjen resten av de som hekler denne.

1 kommentar:

Det er veldig hyggelig å få tilbakemelding på innleggene, enten dette er ris eller ros :-)