torsdag 10. desember 2015

VM-lue 2016, lookalike tynt garn.

Jeg har laget 4 versjoner av luen og synes det ble uoversiktlig og vanskelig å finne frem med 4 forskjellige innlegg. Jeg har derfor ryddet opp og samlet de 4 i ett innlegg samtidig som jeg har gjort oppskriftene nedlastbare. Nå finner dere dem her:

VM Lue 2016, Lookalike




(NB! Egetdesign, Mønsteret kan gjerne linkes til, men ikke kopieres og legges ut andre plasser. Mønsteret skal kun brukes til personlig bruk. Det skal ikke brukes kommersielt uten mitt samtykke.)

4 kommentarer:

  1. Luer på hvordan du regner omganger er det pr. Runde eller omgå.1-4 ? Og den grå fargen du anbefalte fant de ikke i falk ? Mvh,mette

    SvarSlett
  2. Hei og takk for kommentar. Supert at du spør, for det kan være flere som lurer på det samme :-)
    1 omgang = 1 runde og ikke omgang 1-4.
    Rart at ikke butikken fant gråfargen. Den ligger på Dalegarn sin oversikt over farger i Falk her: http://dalegarn.no/garn/falk/?_sf_s=falk (Håper linken virker)
    Håper de i butikken var behjelpelige med å finne en annen god gråfarge som passet til lua?
    Det er flere gråfarger som kan passe, så jeg håper de var behjelpelige med å finne en annen god gråfarge?

    SvarSlett
  3. Hei!
    Dette ser ut som en kul lue! Jeg lurer bare på hvor mye garn du trenger av hver farge?
    Hilsen Agnete

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Dette noterte jeg dessverre ikke underveis og nå husker jeg ikke sikkert siden jeg strikket flere luer. Jeg mener det må være nok med ett nøste av hver farge :-)

      Slett

Det er veldig hyggelig å få tilbakemelding på innleggene, enten dette er ris eller ros :-)